ЗАМЖ бағдарламалық өнімі зертханалық сынақтар мен талдаулардың нәтижелерін жинау, өңдеу, жинақтау, сақтау және көрсету процестерін автоматтандыруға және деректерді кәсіпорынның бірыңғай ақпараттық кеңістігіне біріктіруге арналған.

ЗАМЖ дегеніміз не?

  • Өлшеулер мен сынақтардың өзін де, оларды жүргізу шарттарын да қадағалауды қамтамасыз ететін өлшеулер мен сынақтарды басқару жүйесі.
  • Жүйенің модульділігі процестің барлық ресурстық компоненттерін бақылауға мүмкіндік береді:
    • Персонал: қызметкерлердің білімі, кәсіптік қайта даярлау кестесі, персоналды белгілі бір жұмыс түрлеріне жіберу, медициналық тексерулерді бақылау және т.б.
    • Жабдық: жөндеу, тексеру және калибрлеу кестелері, жабдықты жүктеуді бөлу, жабдықты пайдалану шарттары, автоматтандырылған ақпарат жинау және т.б.
    • Құжаттама: паспорттар мен өнім сертификаттарын қалыптастыру, электрондық цифрлық қолтаңбаны қолдана отырып автоматтандырылған құжат айналымы.
    • Үй-жайлар: жұмыс параметрлерін бақылау – ылғалдылық, температура, қысым, негізгі көрсеткіштердің өзгеруі туралы дабыл беру мүмкіндігі бар.
    • Қорлар: қорлардың максималды/минималды деңгейін ескере отырып, материалдар мен реагенттердің қалдықтарын қадағалау, шығындарды болжау, кәдеге жарату мерзімдері.

ЗАМЖ ИІНДЕТТЕРІ

  • Сапаны бақылаудың тұрақты және сенімді нәтижелері арқылы материалдық шығындарды азайту
  • Сынақ уақытын қысқарту
  • Қабылданған нысандарға сәйкес есептер мен нәтижелер хаттамаларын автоматты түрде қалыптастыру
  • Мүдделі тұлғаларға сынақ нәтижелері туралы дұрыс ақпаратты уақтылы ұсыну
  • Нақты уақыт режимінде деректердің өзгеру тенденцияларын қадағалау және кәсіпорынның ақпараттық қызметтеріне кіріктірілген деректерді ұсыну
  • Ресурстарды (персоналды, аспаптарды, жабдықтарды, реагенттерді және стандартты үлгілерді) ұтымды пайдалану арқылы зертхананың тиімділігін арттыру
  • Барлық өлшеу құралдарымен екі жақты деректер алмасуды қамтамасыз ету
  • Толық бақыланатын барлық нәтижелердің сенімді қоймасын жасау
  • Аттестаттау және аккредиттеу рәсімін жеңілдетуаккредитации

НЕГІЗГІ ФУНКЦИЯЛАРЫ

  • Сынақтарды жоспарлау және оларды жабдыққа бөлу үшін оңтайландыру
  • Талап бойынша сынама алуға өтінімдерді және сынама алу фактісін тіркеу
  • Өндірісте сынамаларды тіркеу кестесін орнату
  • Зертханалық аспаптардан деректерді автоматтандырылған режимде қолмен енгізу және қабылдау
  • Жүйеге енгізілген өлшеу әдістемелеріне сәйкес нәтижелерді есептеу (ӨӘО)
  • Паспорттар мен сапа сертификаттарын қалыптастыру, есепке алу және басып шығару
  • ТП АБЖ деңгейіндегі жүйелермен біріктіру
  • Өндірістік процестерді басқару жүйелерімен (MES) және кәсіпорын ресурстарын жоспарлау жүйелерімен (ERP)біріктіру
  • Зертханаішілік сапаны бақылауды автоматтандыру
  • Сапаны бақылаудың бизнес-процесін сүйемелдейтін әртүрлі есепті нысандарды қалыптастыру және басып шығару
  • Онлайн режимінде ағымдағы процестердің графикалық көрінісі
  • Қосалқы материалдар мен реактивтердің болуы мен қозғалысын басқару
  • Зертханалық бөлімшелердің әртүрлі жабдықтарын басқару
  • Зертхана қызметкерлерінің жұмысы мен біліктілігін басқару

ЖҮЙЕНІҢ АРТЫҚШЫЛЫҚТАРЫ

  • Уақытты үнемдеу: сапа паспорты, өнім сертификаты сияқты жиынтық құжаттарды жасау
  • Қолма-қол ақшаны үнемдеу: логистикалық және көлік шығындарын және онымен байланысты жарнамалық шығындарды азайту
  • Ыңғайлылық: қауіпті материалдар мен арнайы есепке алу материалдарын сақтау шарттарын қадағалау, жауапты қызметкерлерге жабдықтың дұрыс жұмыс істемеуі туралы дабыл беру, бүкіл процесті көзбен шолу, нақты уақыттағы процестерді жоспарлау
  • Тәуекелдерді азайту: сынаудың барлық кезеңдерін бақылау
  • Жарамсыздықты азайту: талдау нәтижелерін технологтарға тез беру, бұл өз кезегінде технологиялық процесті жедел түзетуге әсер етеді
  • Жабдықтың қызмет ету мерзімін арттыру: жабдықтың барлық жұмыс жағдайларын қадағалау және негізгі параметрлердің өзгеруі туралы уақтылы дабыл қағу
  • Даулы жағдайлар туындаған жағдайда ақпаратты пайдалану: жүргізілген сынақтардың әдістемелерге және басқа да нормативтік құжаттарға сәйкестігін қадағалау